lørdag 5. november 2011

Når livet smiler...

Det er cupfinalehelg, og jeg har ryddet i entreen. Jeg
 har tenkt på det lenge og endelig fikk jeg
ut fingeren. Ti kilo har lettet fra mine
skuldre, hybelkaniner er feid av banen, og jeg føler for
litt pent porselen, kaffekos og
krydderkake på sølvfat. (Er bare sølvplett, 
men gjør akkurat samma tjenesten). Det gjør at det
blir litt mer fest, synes jeg, haha.


 Brettet i bakgrunnen er kjøpt på
Fretex, og jeg er så glad i det.
I dag skal det fylles med kopper, lys og 
snop, og da er det klart for
Skal vi danse!!!
  
  
  

Så kan cup være cup, og jeg har tenkt å
hekle, lese og sove, så luftveiene mine
friskner til. Entreen har blitt ny, og livet
leker - smiler... Men først skal jeg
danse!!!

KLEM på lørdagskvelden :)

4 kommentarer:

  1. Hei.
    Tusen takk for fine kommentarer hos meg.
    Det varmer.
    Håper helsa di også blir bedre snart.
    Ja, nå er det midt i "skal vi danse" og vi koser oss.
    Så nydelig brett og kopper du har. Ha en fin kveld videre.
    Stor klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  2. Så fint det ble.. tenker stadig jeg skal kjøpe med meg noen slike enkelt kopper til dekorasjon, men er litt treg.. Det er jo så fint.. Fatet er nydelig, uansett hva det var laget av :-)
    Deilig med slike prosjekter man skulle ha gjort,.. og endelig bli ferdig...
    jeg tror jeg har en hel kø i toppetasjin med planer... men .....
    Ha en fin søndag, og ta vare på deg selv så du blir frisk
    Klem heidi

    SvarSlett
  3. jeg har ikke finkopper lenger.. vi har flyttet så mye at jeg fikk alt i vranghalsen.. pakke opp.. finne plass.. kjøpe skap.. for å stable i.. på det meste hadde jeg vel 4 forskjellige serviser.. vi brukte de sjelden..

    i går gikk siste eska ut døra.. skapene er passe fylt.. med akkurat det vi trenger.. ikke mer pynt enn det vi kan ha fremme.. så blir det hverfall brukt : )

    men på kaffebrettet mitt står en stor og fin kopp.. en nydelig skål i presset glass.. med pepperkaker.. og en liten vase.. jeg mangler bare blomsten : ))

    God søndag til deg.. og masse klemma for alle ord du sende min vei : )) tusen takk !! setter stor pris på de !!

    SvarSlett
  4. Så flotte kopper, og perfekt å lage litt "fest" og pønt på en hvilkensomhelst dag.
    Skal vi danse er super lørdagsunderholdning, men klarer nok ikke være helt uten patriotisme idag - HEIA BRANN C",)

    Flott søndag og ny fin uke til deg
    Bente

    SvarSlett