fredag 4. november 2011

Varm fredag...

Atter en gang er det fredag...
og det er tid for varme og innekos,
med lamper, puter og en bok, kanskje?


Min kjære legger pleddet i en
klump på sofaen, men det gjør ingen
ting. For det ligger sånn til han enten
bretter det sammen eller bruker
det på nytt ;)) ...


Livet er for kort til å ergre seg
over uviktige ting...det er
tross alt bare en ting, det pleddet.


Her blir det nok "Nytt på nytt" og
en koselig film i kveld, har vært
på Amazon og handlet mange gode, billige filmer,
av den engelske sorten, Howards end, 
A room with a view m.fl. Og filmer med
Meryl Streep, som er selveste stjerna for meg!

Ha en god helg alle sammen!

5 kommentarer:

  1. Tusen takk for kjempekoselig kommentar inne hos meg. Slikt varmer utrolig, og betyr mye. klem

    Det ser så koselig ut hos deg. og jeg er enig, det finnes større problemer i verden, enn et teppe i en tult.. :-)
    Her har jeg surret meg inn i et teppe og koser meg med nye syblader....
    Ha en kjempefin fredagskveld, og en fin helg. Som ser ut til at den blir fin til å brenne levende lys. For har har det knapt vært dagslys i dag
    Klem Heidi

    SvarSlett
  2. Såå godt med helg! Må le av pleddet, godt det er slik i flere hjem, for det hender jeg spør gubben min: "hvem er det som har ligget der?"..og han skylder på en eller annen fant som rak forbi:O))
    Kos deg, klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Ja, hvorfor gjøre en stor greie ut av en liten ting. Det gidder vi ikke her i huset heller.
    Ha en koselig helg.

    SvarSlett
  4. En riktig god helg til deg og kos deg masse med alle koselige hyggelige ting. Ang det pleddet så er jeg helt engig med deg, det er bare en ting, og så delig at det kan pakkes rundt noen man er glad i...selv om det havner i en haug (evt på gulvet)når det ikke er i bruk :)
    klem Pamela

    SvarSlett
  5. : )) før hadde jeg ikke klart å se et pledd ligge slik.. nå hiver jeg selv over sofaryggen.. så ligegr det ikke i veien : )

    har kabel TV og synes alltid jeg finner et eller annet interessant å se på.. spesielt reise program eller natur program.. filmer kjøper jeg aldri..

    klæm : )

    SvarSlett