mandag 28. november 2011

Min skjønne minstemann

Det ble 1. advent i år også,
med en enkel variant av adventlysestaken...
fire telys sammen med rådyrene og fuglen
jeg fant på bruktbutikken.





Denne damen fant jeg nordpå da jeg besøkte
søster i høst, mon tro om hun er spansk?
Jeg greide i hvert fall ikke å gå
forbi henne og måtte ta henne med hjem. 


 Min skjønne lillegutt på 9 år fikk endelig
mormors ertesuppe, som han har ønsket seg så lenge...
Det ble en kjempekoselig familiemiddag, der de
to eldste barnebarna ikke kom - den ene bor i
Bergen og var unnskyldt, mens den andre
hadde noe "på gang". Ja, den ungdommen... 

3 kommentarer:

  1. Veldig koselig gjenbruks-advents-lysfat du har kreert.
    Ja, du vet den ungdommen, der kan man skifte aktivitet i løpet av kort tid!

    Nyt den første adventsuken!

    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  2. Slike adventslys er vel så koselig som den tradisjonelle staken...og den spanske fruen var skikkelig en retrodame;)
    Nyt adventsuka videre, klemmings fra meg;)

    SvarSlett
  3. Hmmm, jeg er temmelig sikker på at mitt brett står i ei pappeske ute i gangen, og venter på å bli adoptert bort, he-he. Makan, gett. Klemz Grethe

    SvarSlett