lørdag 12. november 2011

LUNE SOFAKROKER

Det blir aldri nok av dem, sofakrokene. Men
de må være lune, i varme farger, ellers
slapper jeg ikke av...
Vi er ulike, vi mennesker. Noen er
minimalister, andre maksimalister, som  jeg...






Den 1. desember skal diagonalputa snus. 
Da er det tid for rødlige toner. For dere 
som er besteforeldre, er det i en adventkalender
på NRK snakk om "solsnudagen" ut i desember...
her i huset blir det altså "putesnudagen" den
første i neste måned.

GOD HELG til dere som
titter innom. Jeg setter stor pris
på dere alle sammen!

KLEM 

10 kommentarer:

  1. Takk for koselig kommentar på bloggen min!

    Fin blogg du har!:) God helg!

    Klem fra Tone

    SvarSlett
  2. den dagen betyr alt for oss her i nord.. at sola snur.. du skjønner vi snubler så grusomt her i mørket : ))

    god helg Unn : ) klæm

    SvarSlett
  3. Så koseli det ser ut hos deg- Så mange fine puter :-)
    Det er nok her som hos deg. Jeg kan aldri bli minimalist.. Og har absolutt ikke noe ønske om det,, hihi...
    Ha en flott helg, og kos deg
    Klem i fra Heidi

    SvarSlett
  4. Putesnudagen:O))..herlig:)
    Jeg trenger også fargeklatter, det luner omgivelsene, og du har mange flotte!
    Nyt helga, klem fra meg;)

    SvarSlett
  5. Så mange herlige puter!! Din sofakrok må være en hyggelig plass :)! Ønsker deg en flott uke og søndag - helgen er jo ikke over enda :)klem Pamela

    SvarSlett
  6. Deilig med noen fargeklatter rundt omkring, det er til å bli glad av:) Putesnudager, den var ny! Men for en god ide:)))
    Takk for hyggelig hilsen, ha en en flott søndag!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  7. These pillows are all so beautiful with the most interesting colors, and textures. Just lovely.(-:

    SvarSlett
  8. Takk i lige måde Unn, setter pris på deg også:)) Ja til putesnudager, artig:) og ja til lune sofakroker. Puter og pledd må man ha, og gjerne en saueskinnsfell også. Fyr på peisen attpå til, ja da er det fullkomment!

    Ønsker deg en fin uke, klem

    SvarSlett
  9. Herlig med pute-snu-dag! Jeg har liksom vært tidlig ute med julegaveforberedelser i dag, og har helt glemt advent, hehe. Men det blir da, om enn litt brått.

    Ha en god dag!

    SvarSlett