søndag 22. januar 2012

Cath Kidston i et småspansk miljø...

Før jul kjøpte jeg disse søte fuglene fra
Cath Kidston. Liker de veldig godt, jeg i alle fall,
de er av filt, er dekorert med noen små
steiner, og det gjør dem sånn passe pyntete.



I bakgrunnen en noe mystisk kvinne...
som jeg fant i en hylle...
i en bruktbutikk på Mo da jeg besøkte 
Søs i høst.


Her kan dere kanskje se detaljene
på fuglen litt bedre...


En av mine mange heklede blomster
kan også henge på en gren...


...og den mystiske damen ligner mer og
mer på en spansk dame i den nasjonale
stasen de bruker der nede...


Uansett hvor hun kommer fra
og hva hun måtte ha på hodet, minner hun
meg om retrodesign, men jeg er ikke helt sikker


...uansett, jeg er veldig glad i henne...
hun setter sitt preg på interiøret...hun er både
dekorativ, varm og god...sånn jeg liker ting.

Og det er greit med en sporty skytter i huset...som
kommer hjem med premier fra Magnor i blant...
karaffelen bruker jeg mye, til blomster,
stæsj og pynt!

God søndag til dere alle!



1 kommentar:

  1. ...så masse morsomt du har...og du er så flink å pynte rundt deg! De fuglene var søte og passer godt sammen med heklablomstene dine på greina nå mot vår!
    Fortsatt god søndagskveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett