onsdag 18. januar 2012

Roser av garn

I dag har vi jobba her hjemme...det
har vært salg både her og der, og for oss
var det viktig med nye hvitevarer. Vi synes vi fikk
både vaskemaskin, tørketrommel og ny komfyr til en 
overkommelig pris.


Innimellom har jeg heklet og lest en god del,
med andre ord en superfin dag. 


 


Jeg har heklet tre roser i dag...og noen
grønne blader. Men dessverre hadde jeg dårlig
med grønnfarger...så det ble mintgrønne
 blader hehe. Men som vanlig var
det deilig og avkoblende med garn og heklenål.

Fin kveld ønskes dere alle sammen!

4 kommentarer:

  1. Så herlige roser du har heklet..og kjempesøte!
    Dette er tida for de gode kjøp, skulle vært en tur selv..
    Kos deg videre denne uka, klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Så nydelig heklerbeid du har gjort, søte var de, hilsen Lisbeth ;O)

    SvarSlett
  3. Så søte rosene er!
    Tusen takk for kjempe koselig hilsen og stemme ikke minst! Veldig koselig!
    hihi nei jeg er nok ikke utdannet innen interiør i det hele tatt.. etter 2 år på høyskole i Norge tok jeg universitets utdanning i Skottland med human resources og økonoøi. Jobbet på kontor i Edinburgh i et par år før vi dro til Kina som engelsk lærere og etterpå flyttet vi til Frankrike. Har alltid hatt en interesse for interiør husker jeg brukte å studere ikea katalogen bl annet :) da jeg var liten mener jeg.. Eneste bladene jeg har kjøpt de siste 15 årene har vært design blader.
    Du da, hvordan ble du interessert i interiør?
    klem Hege

    SvarSlett
  4. Mintgrønn er herlig, tror det kommer litt til våren nå. Det er fint når man får et stort kjøp til en normal pris. En fin torsdag til deg.

    SvarSlett