tirsdag 17. januar 2012

Små glimt fra kjøkkenet

I dag fikk jeg lyst til å ta noen bilder
fra kjøkkenet, fra kroker og vinkler som jeg
vanligvis ikke bruker så mye til daglig.
Jeg er vel som mange andre, at når det kommer nye
kopper og krus fra ymse leverandører, kan jeg ikke la
være å kjøpe en...(selv om jeg ikke trenger dem)




Men jeg er bare et menneske da, som 
lar meg friste av roser, hjerter, Indiska, 
House Doctor og PIP, og så baller det seg på... 




Akk ja, det heter seg at for hver ting
man tar inn i et hus, skal man sørge for at minst
to ting åker ut, men der er jeg nok ikke
så flink altså. Jaja, så fikk dere en
liten titt da i hvert fall...

Fin tirsdag ønskes alle kjære bloggvenner!

3 kommentarer:

  1. En dag vil du føle hvilke ting skal ut, så ikke ta den regelen med en ting inn og en ting ut så alvorlig ;) Her brytes den regelen rett som det er...

    SvarSlett
  2. God morgen!
    ...åå! ELSKER den vesle mugga fra house doctor! Tror den er derfra..
    Sååå fin :)

    Ha en finfin dag!

    SvarSlett
  3. Såå fint, jeg er nok koppegal. Gren Gate har visst kommet med nye kopper, hjelp. En fin dag til deg.

    SvarSlett