onsdag 4. januar 2012

Min egen lille hule...

Pusle- og syrommet jeg skrev om i høst er
 stadig i bruk! Jeg er veldig glad i det, og det
er jo "mitt" rom, så der er jeg omgitt bare
av bilder og ting og tang som jeg liker!
Har i veldig lang tid hatt et spesielt "forhold" til
 Audrey, som jeg også har skrevet om før,
helt siden 7 års alder, faktisk... 


....og Jackie Kennedy...jeg kan når som helst
se for meg da Kennedy ble skutt i Dallas,
som om det var i går...



...men Audrey har vært den store stjerna,
og da jeg fikk dette rommet for meg selv i høst,
spanderte jeg en ramme på henne, synes
sort kan være en så flott accent i interiøret!



Dette bildet kjøpte jeg i Paris en gang, da jeg
 så Ingres bilde ble jeg nesten stum, synes
det er så utrolig vakkert, og måtte
ramme inn den lille plakaten da jeg kom
hjem...
Dette var en ny, liten titt inn i min egen,
 lille hule...sikkert
ikke siste gang!

KLEM til alle dere som besøker bloggen min! 




3 kommentarer:

  1. Ingenting er bedre enn å ha sin egen lille "hule",jeg har også min.Rommet mitt hvor jeg har symaskin,pc og godstol foran tv`n...Og masse rart,både gammelt og nytt som jeg liker....

    SvarSlett
  2. Flotte bilder i din hule. Så en dokumentar om Audrey på tv nylig, hun var en flott personlighet.

    SvarSlett
  3. Så koselige bilder. Deilig med litt lys ja! her har vi hatt masse regn i det siste. første fine dagen i dag faktisk.
    Ja moro med litt bilder på franske blogger også!!
    Jeg kunne ikke noe fransk da jeg flyttet hit jeg heller :)
    klem Hege

    SvarSlett