søndag 15. januar 2012

Lampen er ferdig...

Blomstene jeg heklet, og som jeg skrev om
for noen dager siden er nå blitt til den lampeskjermen
jeg hadde i tankene. Det ble pirkete, og jeg kunne gjort
mer ut av det, men jeg synes den
ble fin som den er.






Jeg ble veldig fornøyd når jeg
tente lyset i den...kunne heklet kanter
på den osv., men jeg synes den er
enkel og fin som den er.

Jeg skal legge ut en oppskrift på blomsten
snart, den er veldig enkel, for den som er vant 
til å hekle.

Fin uke til alle sammen!

4 kommentarer:

  1. det enkle er ofte det beste.. synes den ble flott : )

    ha en fin dag. klæm fra mæ.

    SvarSlett
  2. Så nydelig den ble...tror du gjorde lurt i å ikke stæsje den mere...syns at skjermen var både nett og vårlig!

    Fin-fin kveld ønskes deg!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  3. Så nydelig den ble. Flott at du tok med bilde i mørket også veldig stilig!
    klem Hege

    SvarSlett