torsdag 12. januar 2012

Naturen er uvurderlig


Trappen er i år pyntet med mose...
Det er så enkelt, men jeg synes det er sååå fint. Den lyse
 og den grønne sammen er ganske dekorativt. Noe mer enn
det pyntet ikke jeg med til jul, foruten en noe "sliten" lyngplante, som ennå er litt rosalilla. Ikke dårlig det! Den står i den gamle, tunge stentøyskrukka som er arv fra farmor. 
Og som jeg elsker...den har patina og sjarm.






Naturen er den kilden vi bare har, som er
der til glede, er helsebringende og nyttig... på så mange måter.
...Vi må bruke den mer! ...Nyte den.

Klem fra Unn :)

3 kommentarer:

  1. Hei Unn!
    Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min. Den ble jeg veldig glad for.
    Det er så fint med mose. og det er viktig det du sier om å bruke naturen mer. Den er jo der.
    Jeg likte veldig godt heklingen din i innlegget under her også - og kan godt se for meg at lampeskjermen kommer til å bli veldig fin. Gler meg til å se resultatet.
    Ha en fin dag videre.
    Klem :-)

    SvarSlett
  2. Så utrolig dekorativt og kreativt. En fin torsdag til deg.

    SvarSlett
  3. Hjertelig for koselig besøk! Flinke deg som bruker naturen på "dekorativt" vis...jeg så og si bare benytter den til å gå i. Og som du sier, er det viktig at vi bruker den.
    God torsdag til deg!
    Klem fra Kristin

    Kan ikke se blafring nå...men skal si ifra om det oppstår igjen

    SvarSlett