onsdag 25. januar 2012

Giveaway retrostoffer

Hei alle bloggvenner, her kommer
en giveaway jeg skulle hatt da jeg rundet
10000 sidevisninger. Meeen, alt går
ikke alltid som man tror her i verden, og da
blir noe forsinket. Men nå er damen klar
med denne giveawayen av stoffer.

Stoffene er helt nye og ubrukte, i retrostil.
1 lodd = legge deg til som følger på denne bloggen (eller du er allerede følger)
2 lodd = legg deg til som følger + link til denne giveawayen med bildet over på siden din
3 lodd = legg deg til som følger + link til denne giveawayen på siden din + legg igjen
en kommentar her på bloggen.

Trekning 19. februar.
Da er det bare å melde seg på!

Unn :)


31 kommentarer:

  1. Gøy med retrostoffer på Give Away :) 1 lodd på meg.

    SvarSlett
  2. Flott premie!
    Jeg er med og tar 3 lodd :)

    SvarSlett
  3. Fine farger. Jeg har lagt meg til som følger, så det blir ett lodd til meg. Hilsen Grethe

    SvarSlett
  4. Flott giveaway, Unn! Jeg er med og trekker 3 lykkelodd!

    Ha ei god helg, ta vare på deg selv!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  5. Så gøy med Give Away da:)) og koselige stoffer som helt sikkert kan bli noe spennende og fint!
    Jeg er med, full pott til meg:)
    Klemklem

    SvarSlett
  6. Heisan...dette hadde jeg gått glipp av...2lodder på meg:) Nydelige stoffer:)

    SvarSlett
  7. Fine restestoffer, og jeg trekker 1 lodd.

    SvarSlett
  8. Her vil jeg gjerne være med.. tar 3 vinner lodd jeg :-)) Kjempefin premie.. Og en kjempfin blogg :-))
    Klem

    SvarSlett

  9. ═══ ೋღ☃ღೋ ══════ ೋღ☃ღೋ ═══
    Jeg henger meg på og trekker
    3 lodd,å krysser fingrene for at det kansje er ett vinner lodd blandt dem:)
    Kjempe fine stoffer,krysser fingrene og håper.
    Ønsker deg en kjempe fin Torsdags Ettermiddag og kveld.
    Stor Hilsen Fra meg
    Monica Karin
    ═══ ೋღ☃ღೋ ══════ ೋღ☃ღೋ ═══

    SvarSlett
  10. Heisann!
    To lodd på meg!
    KOmmentar og følger!
    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  11. Så fine stoffer :) Blir med på 1 lodd jeg:)

    Klem Charlotte

    SvarSlett
  12. Så kule stoffer..
    er med å trekker 3 lodd

    klem fra Lill

    SvarSlett
  13. Herlig blogg og herlig premie - 3 lodd på meg :)klem fra Pam

    SvarSlett
  14. Flotte stoffer. Tar gjerne 3 lodd her :)

    kristine907@gmail.com

    SvarSlett
  15. Denne vil jeg være med på.
    http://kjersti1982-scrappeblog.blogspot.com/2012/02/give-away-hos-tins-rose.html
    Trekker 3 lodd :)og krysser fingrene

    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett
  16. Ser på din flotte gave og vil gjerne være med! Jeg har lagt meg til som følger, skal lage link til dette og skriver nå, så da blir det vel 3 lodd på meg! Og takk for det! 3 lodd helt gratis! Så flott!! -Margit-

    SvarSlett
  17. Retrostoffer?!?! Jeg er med!!!

    To lodd; følger og kommenterer!!!

    SvarSlett
  18. Investert i ny symaskin til 799,- før jul og trenger noe å sy!

    SvarSlett
  19. Åååååå så fine stoffer! Elsker dem! <3

    2 lodd til meg. :)

    SvarSlett
  20. Du hadde jo et herlig lotteri selv du! Nå ble jeg glad jeg tittet innom, for her vil jeg veldig gjerne være med.
    Sender denne helgehilsenen, og har linket deg opp inne hos meg. :)

    God helg fra Huldra. :)

    SvarSlett
  21. Heisann!

    1 lodd på meg :)

    Katrine_Botn@Hotmail.com

    SvarSlett
  22. Hei, har lagt meg til som følger+kommentar. Blir det to lodd? margrethekarijord@gmail.com

    SvarSlett
  23. Hei, hei!

    Jeg vil gjerne delta, og trekker 2 lodd.

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  24. Hei ,,,
    Så fin gave jeg er med.
    3 Lodd på meg.

    Ha en fin helg, klem fra Marit.

    SvarSlett
  25. Jeg vil gjerne være med i trekningen og tar 2 lodd:)

    Er følger , men kommer ikke inn på bloggen min akkkuratt nå

    mvh

    kjerstin, odkn2
    odkn2@onlone.no

    SvarSlett
  26. Jeg vil gjerne være med i trekningen og tar 2 lodd:)

    Er følger , men kommer ikke inn på bloggen min akkkuratt nå

    mvh

    kjerstin, odkn2
    odkn2@onlone.no

    SvarSlett
  27. Very nice gift, I hope for the best.
    3 lodd
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlett
  28. Må si som de andre før meg: Fin premie! 1 lodd til meg.. tror jeg.

    Hilsen Fama

    anihaarb@online.no

    SvarSlett
  29. hello
    I want to play with you...
    3 lodder
    lapappilon.blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlett
  30. Hei! Hei!

    JEG VIL GJERNE DELTA OG TREKKER 2 LODD.
    Hvis jeg skulle være så heldig å vinne, så ønsker jeg spesielt det lilla tøyet. Det minner meg om en kjole jeg hadde i min pureste ungdom.
    Har to barnebarn på 3 og 6 år. og
    til henne på 6 år, ønsker jeg å få laget noe fint. Hennes andre bestemor er nemlig veldig flink i alt håndarbeid da hun har gått på Kunst og Håndverksolen i København. Hun er nemlig dansk. Jeg har kastet min symaskin da den bare var til bry hele sitt liv, så jeg får ikke sydd noe.
    Mvh. Guri Marie Kristoffersen.

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  31. Deler link på Facebook og er følger. 2 lodd ?

    SvarSlett