onsdag 6. juni 2012

Diagonal hekling gir meg energi!

En titt ut av vinduet og været ser
veldig lovende ut! I går var det imidlertid en sur dag værmessig, så det ble hekling på meg, og et deilig pledd :).


Det går sakte fremover med arbeidet,
men det  er ennå ikke ferdig, jeg ser for
meg sluttresultatet i hodet og håper på det beste!



Det eneste minuset er at jeg ser jeg går
igjen med de samme fargene, og det må jeg få
gjort noe med. Med andre ord, jeg ser
for meg lysere farger, og har bestilt
nytt garn på Strikkenett.no...
Vi blogges!

6 kommentarer:

  1. Så fint och vad glad man blir av dina färger!
    Ha en fin dag.
    Lotta

    SvarSlett
  2. Dette blir nydelig! Du er så flink! Vakre farger:) Klem Ellen.

    SvarSlett
  3. Du er så flittig,Unn:)...og du skaper de vakreste ting med hendene dine:)
    Ønsker deg en fin kveld:))

    SvarSlett
  4. Så koselig teppe :) deilige farger!
    -takk for hyggelig kommentar på bloggen min!
    Anglofil er fin beskrivelse av meg og- elsker de engelske landstedene! :))

    SvarSlett
  5. Smukke blomster.
    Flot tæppe.
    Tak for kigget.
    Ha´ en god aften.

    SvarSlett
  6. Liker fargenene godt jeg!

    SvarSlett