torsdag 14. juni 2012

Egentlig er jeg mest bohem...

...og intet annet. Men jeg er nok romantisk bohem...
Tankene kom da det var grått og ruskete ute i dag, og jeg kjente litt på pledd- og boktilværelsen..., noe jeg
synes er en behagelig form å roe ned på. Samtidig vil
jeg vise bilder jeg ikke har tatt selv. Det er noe jeg vanligvis ikke liker. Men denne leiligheten fra Gamla Stan i Stockholm kunne jeg uten problemer flyttet rett inn i. Dette
er meg i et nøtteskall, deilige sofaer, kunst og bøker.









Og til slutt denne herlige bohoterrassen...nydelig,
 grønn, frodig og avslappende. Det hadde ikke vært meg i mot å ha mer grønnplanter der ute. Men nå bor jeg
med skog bak huset, hvor bregner og blåbærlyng vokser
side om side, så jeg får moderere meg.

Regnet er velkomment, da jeg plantet nye 
roser i går..., men nå er sola i ferd med å titte fram.
Med andre ord, rosene får i både pose og sekk.

Fin torsdag til dere alle!
NB: ALLE BILDER ER FRA HEMNET.SE













1 kommentar:

  1. Svenskene har jo så mange flotte kakkelovner også. Terrassen falt jeg veldig for!

    SvarSlett