søndag 24. juni 2012

Nye roser i hagen...

I år har jeg spandert noen nye roser i hagen.
Greit å fylle opp med friske planter og nye navn.
I dag viser jeg to, Bonica som så vidt har begynt å blomstre,
og Dietrich Woessner klaserose, som er et nytt
navn hos meg. Men først Mandarinrosen...som er
full av knopp.




Heritage blir kraftig i år

Bonica, helt fersk og ny her hos meg

Dietrich Woessner, kremfarget med rosaskjær...







Fars gamle benk er mosegrodd og slitt i malingen, men
det er jo nettopp det som er sjarmen. Patina...minner...gode minner.
Livet er herlig å leve akkurat nå. Lange lyse kvelder og roser i knopp i hagen.
Lavendelen er på vei og mye annet, mer kommer etter hvert. 
I kveld var jeg en tur på konsert  i Drøbak med tre barnebarn 
og hørte på Malin Reitan...Regnet høljet ned, men sannelig var det 
mye folk. Så til slutt, dukket solen opp fra blå himmel. Herlig.
 Jentene mine var fornøyde og klar for St hansfeiring sammen med
familien. 
God helg til dere! 

1 kommentar:

  1. Fine roser!
    ..den hagen din ser så sjarmerende ut!*smile*

    Ønsker deg en flott søndag!
    klem

    SvarSlett