onsdag 27. juni 2012

Rosa renessanse...

Det er så merkelig det der, at ting, det går i bane...
Men jeg har ikke likt alle trender, og jeg liker ikke alt nå, heller. Og
nakne interiører ikke noe for meg...Jeg er nok for gammel til sånt. 
I min familie har vi alltid likt å beholde gamle ting som betyr noe for oss. 
Og vi er ikke redd for farger og det å være personlige i stil. Men i hagen
har det blitt mer rosa...bare se her...Og til slutt drømmer jeg om at jeg kan vise fram 
et lite rosegalleri, når de kommer for fullt...eh hvis de kommer da...hm..Men 
hvis de gjør det, skal dere få se...






Og heklinga mi da, jeg har begynt på et slumreteppe i all enkelhet,
med et vell av farger...blir glad bare av å se det.
 Det er rart som det forandrer seg.
På 80-tallet var jeg fullstendig rosa. Jeg hadde rosa salong,og nå
har rosa fått en renessanse. Jeg er spesielt svak for den pudderrosa
varianten, men forøvrig, intet 80-tall hos meg.
Jeg hadde rosa lintapeter i hallen og den ene stua...tenk det...
rosa lintapet i den ene stua og i den store hallen. I dag blir jeg litt 
uvel ved tanken...Kunne ikke tenkt meg dyp rosa
vegger i dag. Men...jeg har blitt ganske rosa på detaljer i hjemmet. 
Og i hagen, selvfølgelig. Der har jeg roser i alle rosatoner...bare vent,
så skal dere få se :))

KLEM

1 kommentar:

  1. Jeg har nok selv vært innom det meste:)) Men, som deg, seen it, done it, så jeg trenger ikke innom en del trender igjen:) Tror vi blir mer oss selv med årene, og jeg ser at jeg vil ha lysere omgivelser, men gjerne med slike fargeklatter;)..og teppet ditt blir en flott fargeklatt!
    Liker rosa i hagen selv..og blått, selvfølgelig:))
    kos deg, klem;)

    SvarSlett