tirsdag 19. juni 2012

Endelig...

...etter fire år kom den første
blomsten på det lille magnoliaminitreet mitt. Det har
stått der i bedet med grønne, blanke blad i disse årene,
mens jeg har ventet og ventet!




Nå kan jeg glede meg til neste
år og håpe på flere blomster, ettersom det store
treet med rosa magnolia har sluttet å blomstre...Kanskje
kommer det tilbake med mange fine blomster også,
det er jo lov å håpe...Jeg synes i hvert fall at
 blomsten på minitreet er utrolig vakker!
Heldige meg.


5 kommentarer:

  1. Ja den var virkelig lekker!

    SvarSlett
  2. Så nydelig denne var. Må si du har vært tålmodig, men ofte gir jo det gevinster også. Flotte bilder igjen!

    SvarSlett
  3. Så moro! Lekker!
    Så fin header du har!
    klem Hege

    SvarSlett
  4. WOW, denne var virkelig flott!

    Ønsker deg en fin kveld. Nyt dagene! klem

    SvarSlett
  5. Å, heldige deg!! Så utrolig vakker!
    Kjekt at det av og til kan lønne seg å være tålmodig ;)
    Ønsker deg en riktig fin kveld, og en glad ny dag i morgen.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett