fredag 30. desember 2011

Bøker er anvendelig...

...på mange måter...Det kan være masse
god litteratur å lese, men de er også veldig dekorative.
Man kan i prinsipp bruke dem som bord til veldig mye,
og de er dekorative som stabler, lave eller høye...







Dette bilderaset viser et lite utsnitt 
her hjemme, jeg har vært så heldig å arve mange fine
 bøker etter pappa som jeg setter veldig
stor pris på. Jeg bruker de fleste av dem som de
superdekorative elementene de er.

Fin fredag til alle som titter innom!

2 kommentarer:

  1. Bøker er dekorative, så enig..og ethvert hjem bør ha noen;)
    Nyt slutten på året, klemmer fra meg;)


    ps.det blinker slik når jeg er hos deg, har du tatt viruskontroll i det siste..kan jo være noe annet..

    SvarSlett
  2. Heisan! Jeg er glad i bøker, men mest for å lese i. Derfor har jeg stort sett bøker, som jeg har lest opp til flere ganger. Bøker som jeg ikke liker, havner på Fretex. men jeg har en stabell med gamle bøker, og de blir brukt som rett og slett stabler. Ha et godt nytt år, kjære! Klem Grethe

    SvarSlett