søndag 25. desember 2011

Ting jeg elsker...

Bokens tittel sier  mye om mitt lille tema i dag.
Det er 1. juledag, og de fleste av oss er vel så heldige å
få gaver av de vi er aller mest glad i...


Hvem skulle vel tro at jeg ville få
en pute med trykk...(jeg har aldri likt dem), men
da jeg en dag var innom Kremmerhuset, hadde jeg en 
 koselig opplevelse kan man si... Idet jeg passerte denne
 puta ble det kjærlighet ved første blikk... 


Da mor spurte hva jeg ønsket meg
var det ikke tvil i min sjel... Og i går fikk
 jeg den av mamma som hadde vært på


Jeg blir varm om hjertet og glad når jeg
ser på den og tenker; hvem kan finne på å 
fotografere et så vakkert motiv, skulle ønske jeg
kjente navnet på designeren... eller
fotografen...


Denne lysestaken kjøpte jeg for 30 kroner i
bruktbutikken i Mo i Rana, da jeg besøkte Søs, og jeg
 er så glad i den...


Det har mye å si for oss mennesker at
vi omgir oss med ting vi elsker og tar vare på dem.
Puta fra Kremmerhuset er en masseprodusert
ting, men jeg ble forelska i den i det øyeblikk jeg så den,
derfor betyr den noe spesielt for meg.
I tillegg fikk jeg den av mamma, som betyr så mye for meg.

KLEM til alle
som titter innom TINS ROSE


2 kommentarer:

  1. Så stilig pute , det så nesten ut som et bilde.
    Kos deg med boka og jula , klem fra Marit.

    SvarSlett
  2. Tanti auguri dall' Italia Valeria

    SvarSlett