onsdag 14. desember 2011

Glammy kitsch???

I år er jeg veldig preget av at
en del julepynt ligner på farmors gamle
glasspynt...Derfor har jeg kjøpt inn litt
småtteri, som kanskje en del vil kalle kitsch??
Jeg synes nå de små figurene er fine jeg, da...















Like fullt minner det meg om de koselige
juleselskapene vi hadde hos farmor, hvor jeg 
gikk og studerte den pene juletrepynten...Herlig
at noe av den samme stilen er tilgjengelig i dag.
Når juleuka kommer, det vil si til helga, skal det
 henges på trollhassel og 
andre greiner, da vil det komme mer til sin rett...
og ikke virke så "glammy"...
Jeg greide bare ikke å vente, jeg...hihi

Klem fra Unn :))

4 kommentarer:

  1. Ja de er søte , jeg har noen få igjen etter mine besteforeldre og de må frem hvert år.
    Klem Marit.

    SvarSlett
  2. Jeg husker godt glasspynten på mine besteforeldres juletre ja:) Glassfuglene, kongler, bjeller, engler...veldig koselig å se dem igjen:)

    SvarSlett
  3. Julepynt SKAL være glammy, synes jeg:) Disse er utrolig fine:)
    Klem Trine:)

    SvarSlett
  4. Nydelig julepynt. Hvor får jeg tak i sån? Klem Grethe

    SvarSlett