mandag 26. desember 2011

Mitt yngste barnebarn

...ga meg en julegave som gjør
at jeg blir rørt og varm om hjertet bare jeg tenker
på den. For denne gaven er ikke hva som helst, denne hadde
min søte lillegutt, niåringen, brukt veldig lang tid på,
kunne min datter fortelle....Desto
mer varmer det et mykt mormorhjerte...


Se alle stingene han har strevet med...


...og trådene han har festet...



Den skal garantert få sin hedersplass i stua.
For er det noe jeg setter pris på ved julen, er det 
barnebarnas gaver, som de har lagt hele sin sjel i,
og som jeg vet de har kjøpt eller laget på skolen,
spesielt til meg.
Ikke rart at jeg blir rørt...

Ønsker en FIN DAG til alle som besøker min blogg!

2 kommentarer:

  1. Kjempekoselig!! Virkelig rørende når en tenker på hvordan de sitter og strever og gleder seg til å gi bort til mormor;)
    Ha ei fortsatt god jul! klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Den var vel jammen laget med masse til-bestemor-kjærlighet! Den var skikkelig søt.
    Fortsatt god jul!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett