tirsdag 20. desember 2011

Velkommen til å lese om Tins Rose hos Ege Denne...



Velkommen hit til meg!


Det er utrolig hvor mye glede jeg har av denne siden. Jeg begynte for alvor å blogge i april 2011. Ved en tilfeldighet oppdaget jeg Ege Dennes initiativ. Og ettersom jeg er veldig glad i å skrive, passet blogging meg perfekt...Og jeg elsker hagen min, håndarbeid, og er relativt opptatt av interiør. Når det kommer til hjemmet mitt, er jeg veldig opptatt av å ha det lunt og hjemmekoselig. Alt dette kan jeg dele med andre bloggere på Tins Rose. Tin kommer av Tintin, som jeg ble kalt som liten. Rose kommer av hageinteressen min...derfor ble navnet Tins Rose.


Jeg kan også skrive innlegg med meninger om mangt og mye, og med et visst engasjement...Se gjerne under "Mest leste innlegg"...så forstår dere sikkert. 

Jeg ser veldig fram til å treffe nye bloggere, det er så mange dyktige mennesker der ute, som har så mange flotte evner...og som man ikke vet om. Med dette håper jeg at flere også ser min blogg. Men først av alt vil jeg takke Ege Denne som satte i gang dette flotte initiativet.

Ett stort SMIL fra Unn :)

1 kommentar: