mandag 19. desember 2011

Mandagstema hos Helene




Hvem skulle trodd at jeg noensinne kom til å
ha hvitt juletre - i plast??
MEEEN...tilfeldigheter førte til at det endte
opp hos meg.


Sånn er livet, man vet aldri hva
som venter bak neste sving... Det er ikke
store kvasten for å si det sånn. Men det er faktisk 
koselig med det lille treet
 med de knøttsmå lysene... 


Ikke er det større enn at jeg fikk
plass til det på et lite bord, og
det fulgte sølvfarga julekuler med, men siden
jeg skulle ta bilder til utfordringen
hos HELENE fant jeg noen med farger også...


For meg er jul kjærlighet, derfor deler jeg et 
hjerte med dere i dag. Men julen er så mye annet også,
 som lys, farger og barnelatter. Derfor et bilde av
 stjerna mi, som jeg kjøpte i år til
halv pris på Lampehuset...veldig
 fornøyd med den.




En finfin uke ønskes dere alle!


8 kommentarer:

  1. Flott innlegg og bilder. Julen er jo kos og glede, finne fram juleskrammel fra loftet. Hvitt juletre, da er du trendy *smil* Så på tv forrige uke at en interiørdesigner hadde hvitt juletre.

    SvarSlett
  2. Smukt..
    Du ønskes en glædelig jul.

    SvarSlett
  3. Stilig med hvitt juletre!:)Og stjernen var helt nydelig <3

    Klem Marit

    SvarSlett
  4. Jag tycker om din vita julgran!! Snygg.

    SvarSlett
  5. man skal aldri si aldri men jeg TROR ikke jeg noen gang skal ha et slikt : ))

    takk for klemmen.. det er ikke så greit dette men jeg har ikke tenkt å la meg vippe av pinnen her..

    fin kveld til deg og varm klem : )

    SvarSlett
  6. Takk for et koselig innlegg.
    Ha en riktig fin jul.

    SvarSlett
  7. Kunne godt tenkt meg ett lite hvitt tre jeg også ;) Får se, kanskje en dag?? :)

    SvarSlett