fredag 23. desember 2011

Denne gangen vil jeg vise dere....

...disse flotte konglene som mannen min fant
en dag han var ute en liten tur i fjor, så de
har ligget på loftet i garasjen siden...
Hadde nesten glemt dem, jeg. De er
så store og sjeldent fine...

 

Noe trollhassel hadde jeg ikke denne gangen,
så jeg gikk ut i hagen og klipte meg noen alperipsgrener.
Synes faktisk det er i ferd med å sprette grønne
skudd på dem...Det er jo varmt og godt
her, så hvem vet...




Vil bare ønske alle som leser bloggen min
og alle mine trofaste følgere 

JULEFRED og NYTTÅRSGLEDE

KLEM fra Unn 

3 kommentarer:

  1. så fint det ble.. ja.. det skal ikke mye varme til før det spretter : )

    tusen takk Unn for alle gode og varme ord.. setter stor pris ditt vennskap og alle dine mailer. Årsdager er vanskelig noen ganger.. men merkelig nok overlever man !

    ønsker deg og dine en deilig og fredfylt jul !

    god juleklæm fra mæ : )

    SvarSlett
  2. Du er klar...til å feire, så fint det ble!
    Ei koselig og fredfull julehøgtid ønskes deg og dine!
    Klem fra Kristin.

    SvarSlett
  3. Da er det like før, godt det også;)
    Ønsker deg og dine ei god og trivelig jul!! Juleklem fra meg;)

    SvarSlett