torsdag 29. desember 2011

Hva gjør man??


Midt i svarte natta våknet jeg klokka
tre av kraftig regn og vind, og siden har
jeg vært våken.


Jeg søkte til en lun sofakrok med varme
 farger og tenkte at i dette været får jeg
finne på noe koselig til jeg forhåpentligvis
sovner et par timer igjen.


Dette merkelige "vinterværet" holder
i seg, men så lenge en har et fotoapparat
og en blogg, har jeg noe å pusle
med i alt slags vær, faktisk! 
       

Jeg har alltid vært litt svak for både
Rice og Indiska, og det er selvfølgelig
på grunn av alle de varme fargene...


Men jeg har også handlet mye på Kid,
som har mye fint til en rimelig penge, og da 
har en jo mulighet til å skifte litt på
 putetrekkene...Og lune kroker er 
virkelig gode å ha i dette underlige været.

Nå skal jeg forsøke å ta en blund igjen noen
timer. Klem sender jeg til dere alle denne
 romjulsnatt!

3 kommentarer:

  1. : ) håper du fikk deg en blund.. våknet selv kl 4 men sovnet heldigvis igjen.

    ha en fin dag

    SvarSlett
  2. Ja, det var tidlig å våkne, håper du fikk sove litt til.Putene er flotte, jeg er stadig innom Indiska, mye fint.

    SvarSlett
  3. Oij...det var tidlig..håper du fikk noen timer til:)
    Ønsker deg godt nytt år:)

    SvarSlett