lørdag 10. desember 2011

Juletrendy???

Denne damen har faktisk lest at rødt og
gull er ganske trendy, eller vil komme ut over vinteren.
Nå er ikke jeg særlig opptatt av dyr, geiteskinn og
hvitt-hvitt m.m., men i og med at jeg blir litt
"gullete" sånn rundt juletider, måtte jeg bare
 nevne det i forbifarten...







Når julen er rett rundt hjørnet, tar jeg fram denne
gamle vasen, og litt rødt og gull!
Og en sofakrok til slutt, puter er godt
 å ha i den gamle svenskebenken, selv om den er
 finest uten... 

Ja, julen nærmer seg med stormskritt,
 men jeg har til gode å kjøpe de fleste julegavene,
det er meg i et nøtteskall, det.

God lørdag!


8 kommentarer:

  1. Det skal da være litt "glitter og glam" til jul...hvit jul inne er ikke noen for meg...derimot ute!!
    Fineste "gullvasen du har leita frem...og putene...ingen "hemsko".
    God 3 helg i advent!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  2. Den vasen var jo så fin! Alltid artig å ta fram spesielle gjenstander til jul, og litt glam må det være;)
    Kos deg masse, klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Vasen var lekker,og koselig å ta frem spesielle ting til jul!Ikke noe gull her,men masse rødt og hvitt...

    SvarSlett
  4. Hei du søte!
    ....så hyggelig å pynte litt til jul*smile*

    ..og vet du...jeg har egentlig vært "allergisk" mot gull tidligere...men i løpet av det siste året har det kommet snikende på meg også....og i år har vi faktisk litt gull! Jøss*blunkesmil* Men fint synes jeg det er!

    ...nydelige julekulene, og den runde puten i benken der var sååååååå fin!

    Flott adventshelg til deg!
    klem klem

    SvarSlett
  5. Flotte juleting, har alltid likt rødt og gull til jul. Litt sånn herregårdstil.

    SvarSlett
  6. Heisann
    Så godt å se litt maximalisme her! jeg er ikke glad i "årets mote jul", hvor det i år skal være hvitt, hvitt og atter hvitt! Det må jo være farger!!! jeg blander både lilla og rødt, jeg. Blir lunt og koselig.
    Ha en god helg!

    SvarSlett
  7. Hejsa.
    Flotte juleting du har.
    Ønsker dig en god 3. søndag i advent.
    Knus Hanne Bente ♥

    SvarSlett
  8. Herlige bilder!!! Har du en blogg som hetter Marie Pompeline? Kult navn, forresten!!!!!!! Send meg linken!!! klemz Grethe

    SvarSlett