mandag 5. desember 2011

Morgenstund har gull i munn

...et kjent ordtak, men akk så sant.
Hvis man har mulighet, er ingen ting
som en stille morgenstund. Med cafe latte, 
hekletøy og et av mine yndlingsblader, Country
Living (UK) er morgenen komplett.


Det er ikke til å komme forbi...sett
med egne øyne vel å merke, at engelsk stil tar 
seg veldig godt ut rundt hele året,
 men spesielt rundt juletider...



Jeg hekler mormorrute på en annen måte,
ikke akkurat rute...men etter samme oppskrift.
Siden skal dere få se resultatet.


Det bugner av hva du måtte ønske av
 juledekorasjoner, matoppskrifter, og ikke minst 
hagestoff og ekte, engelsk countryliv.
Man kan drømme seg bort, men det er
vel lov i denne adventtiden.

Fin dag ønskes dere alle!
Unn :)

3 kommentarer:

  1. ...kos kos & KOS!!
    Så herlig måte å starte dagen på!!
    Jeg ble helt rørt av kommentaren din inne hos meg!
    Du altså!!
    TAKK!!!

    KLEM

    SvarSlett
  2. Det er alltid lov å drømme...uansett årstid!
    Spennende å se hva du har tenkt å lage av de mormor-rutene..

    Strikkingen min blir bare sånn...men jeg damper alltid til slutt, i tillegg!
    Takk for besøket, og ha en riktig fin mandag!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  3. Såå flink du er da, jeg har ti tommeltotter, men er flink til mye annet, håper jeg. Jeg har også alltid likt det engelske, de er ikke så opptatt av stiler, tror jeg.

    SvarSlett