søndag 18. desember 2011

Glimt fra badet...

Er det noe som er sikkert, er at badet er
et viktig rom for oss alle...Det er stedet for
velvære og for å samle krefter for en ny dag, eller
for å våkne kjapt med en rask dusj...vi er 
forskjellige ;)



I hele første etasje har vi over tre meter
under taket, også på badet. Jeg er jo litt glad
i å dekorere, og fordi badet for det meste er dekket 
med fliser, tok jeg like godt noen
silkebånd på ting for å slippe og bore
i veggen.



Båndene ble løsningen for å pynte litt
opp på det hvite og stramme badet.







Den velbrukte piketitteren ble med inn 
på badet for å lune det litt...
Og hvis noen er like makelig som meg, heng opp i
 silkebånd for å unngå og lage hull
i flisene...(da blir nemlig vaktmester'n mye blidere også...)


Ha en koselig søndag! 



4 kommentarer:

  1. Ja hadde jeg vært på besøk hos deg, så tror jeg nok at jeg hadde brukt lang tid på badet;)) For her var det mange fine spennende nostalgiske detlajer som jeg nok ville gransket nærmere! for ikke å glemme det nydelige speilet!
    Da kom jeg brått på noen vise ord: "Om du har probelmer med å se det virkelig vakre her i livet, fortvil ikke. Se deg selv i speilet."

    Ha en fin 4.søndag i advent!
    :o) klem fra meg

    SvarSlett
  2. Så koselige detaljer på badet ditt!..hos meg er det litt kaos som råder, men kanskje får jeg litt spa-følelse mot helga;)
    Nyt dagene, klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Koselige effekter på badet ditt...der kan man vel trives? Det var lurt med sløyfer på tingene, det er ikke morro med hull i flisene.
    Fortsatt god søndag og ny uke!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  4. Flotte detaljer :) Ha en fin mandag!

    SvarSlett