onsdag 7. mars 2012

Astrid mi Astrid...

...kjenner de fleste av oss på en eller
annen måte. Bøkene hun skrev om Emil, Pippi,
Barna i Bakkebygrenda for å nevne noen, er en
del av barndommen til datteren min og barnebarna
mine og gjør meg varm om hjertet. Koselig å tenke
 på i dag som det snør 
og er en utrolig kald vind ute...






Nå er Astrid en del av hagen min.
Så heldig jeg er. Som så mange andre 
berømtheter, har også Astrid Lindgren fått oppkalt en
 rose etter seg. Jeg er veldig glad for den, for den
 er frodig, ganske herdig, og er 
en buskrose med et vell av blomster.

KLEM fra meg

6 kommentarer:

  1. Astrid Lindgren var en fin forfatter og fortjener en rose som er oppkalt etter seg. Og rosen er nydelig den _:-)

    SvarSlett
  2. Astrid Lindgren er en flott rose. Min ble litt svekket etter de to siste vintrene. Håper at vi får en flott sommer i år, så hun kommer til krefter igjen.

    SvarSlett
  3. Nydelig rose,Unne:)
    Godt å se på en ruskedag som idag:))

    SvarSlett
  4. Den Astrid Lindgren-rosen var nydelig...
    Astrid Lindgren er også gode minner for meg og mine barn...og har også en søster som heter det.
    Fin kveld ønskes deg!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  5. Nydelig rose. Har mange gode minner om denne forfatteren. Fine bilder du tar. Ha en flott dag! Klem Hege

    SvarSlett