onsdag 14. mars 2012

Kom mai, du skjønne milde...

...joda påsken er rett rundt hjørnet. Men mai er litt lenger unna, ennå dessverre. Jeg må bare nyte øyeblikket, dagen i dag, sola som skinner og gradene som stiger. For før vi vet ordet av det, er det Sankt Hans...











Men tradisjonen tro kjøper jeg noen stemorsblomster til påske, for de holder seg jo og tåler litt kulde, sies det. Jeg setter en på bordet på terrassen, og kanskje en på trappa, det skal ikke så mye til!

Nyt dagen, inne eller ute, klemmer fra
                            

4 kommentarer:

  1. Det hjelper på med alle de nydelige fargene, og blomster kan vi jo ha inne mens vi tålmodig venter på våren! Her snør vi ned!
    Ha en god onskdag!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  2. Rundt påsketider skulle jeg ønske at jeg kunne stoppe tiden litt. Da skjer det så mye i hagen, og jeg har så lyst til å nyte det lenge!

    Kjempe flotte blomsterbilder. Jeg skal også kjøpe stemor til påske.
    Ønsker deg en fin dag. Klem

    SvarSlett
  3. Lengter virkelig til vår og sommer når jeg ser disse blomsterbildene!!
    Legger meg som følger og kommer tilbake!!

    Fin onsdag til deg!!
    klem Fru Samuelsen:-))))

    SvarSlett
  4. I love these all, but especially the little white flowers in the first picture, and the pink daisies! So happy!

    SvarSlett