tirsdag 20. mars 2012

En smule grønt...

...kan være skjønt...Det sies at grønt er
med i interiørbildet for tiden. Og i det bildet
er ikke jeg når det gjelder de sterkeste fargene,
mine favoritter er sjøgrønt, og selvfølgelig mere turkise toner da...Men jeg samlet noe av det grønne
jeg fant i huset for moro skyld, i ulike typer og
 valører...








Ja dette var et lite knippe grønt,
det vil aldri bli noen hovedfarge hos meg,
men noe har man som regel. Jeg synes trendfargene
skifter hele tiden og er totalt uinteressante. Men grønnfargen man finner i hagen derimot, er selve symbolet på frodighet.
Det skal jeg nyte til fulle når den tid kommer.

En riktig fin tirsdag ønskes dere alle!







9 kommentarer:

  1. Grønne detaljer LIKER jeg!
    Mano koppen er jo bare fantastisk..

    SvarSlett
  2. Så nydelig - jeg elsker grønt, det er noe veldig beroligende over den fargen.
    Klem :-)

    SvarSlett
  3. Grønn er min yndlingsfarge!

    Du har jo mange flotte grønne ting.

    SvarSlett
  4. Flotte grønne detaljer. Ikke så mye grønt her heller nei.. ha en fin dag! klem Hege

    SvarSlett
  5. Kjempefine bilder!! Jeg har ikke mye grønt hos meg heller, vet ikke helt hvorfor.....

    Fin kveld til deg!!
    Klem

    SvarSlett
  6. Så mange utrolig flotte grønne ting du har...grønt er veldig en av mine farger.
    Fortsatt god kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  7. Ååh helige bilder Unn! Jeg liker veldig godt grønt :) Har ønsket meg en grønn kåpe med puffermer i mange år..men det ser ut til å være vanskelig å finne. Det serveringsbrettet var kjempefint! Og den nydelige tallerken med fioler..sukk. God klem fra Ellen

    SvarSlett
  8. Haha! Det skulle stå herlige bilder, ikke helige:/

    SvarSlett
  9. Grønt er skjønt sies det... :-)
    Jeg liker mer og mer grønt, kanskje det har noe med våren å gjøre. Takk for koselig besøk på bloggen min!
    Håper du tar turen inn igjen og blir med på giveawayen min! :-)
    Ha en fin tirsdag!! :-)

    SvarSlett