torsdag 15. mars 2012

HIMMELSK * 76 *

Bildene er fra Nidarosdomen og området rundt.

Jeg tror på mirakler. Det er 24. juli, og jeg er på
 vei til messe i Nidarosdomen sammen med tre
av mine barnebarn. Den ene av dem mistet
en kamerat på Utøya, og hun skulle selv vært
der på leir. Et Guds mirakel av tilfeldigheter
gjorde at hun ikke dro, og førte
 til at vi i stedet gikk til den
uforglemmelige minnegudstjenesten akkurat 
denne dagen. Livet har mange fasetter, og dette
er en av mange dager jeg aldri kommer
 til å glemme.
Flere bidrag finner du HER



18 kommentarer:

  1. Ja, et himmelsk bilde!
    Ønsker deg en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Det setter sine spor, både på godt og vondt.
    Nydelig bilde.

    SvarSlett
  3. Fint bilde!Får gåsehud av det du forteller!

    SvarSlett
  4. Så fint, både bilde og tekst. Ta godt vare på barnebarna dine og nyt dagen! Klem

    SvarSlett
  5. Enig med Annemor, det setter sine spor. Så heldig du er som får være der for barnebarna dine. Klem

    SvarSlett
  6. Fint billede og tankevækkende tekst.

    SvarSlett
  7. Jeg tror også på mirakler!
    Disse sommerdagene blir nok husket av mange! Vonde minner som gav stor sorg og mye savn! fint bilde til dine ord! -Margit-

    SvarSlett
  8. Herlig bilde med dyp mening.
    Jeg liker det:-)

    SvarSlett
  9. Det er mer mellom himmel og jord enn vi aner! Så godt å tenke på i ettertid at akkurat ditt barnebarn ikke reiste!
    Ha en god kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  10. Takk for dine fine ord!
    Det er heldigvis mange gode historier også.. tross alt!

    Nydelig, nydelig bilde!

    SvarSlett
  11. Nydelig bilde ..., tenk for noen spor denne hendelsen har satt i alle og spesielt de som var involvert slik som barnebarnet ditt. Landet vårt blir vel aldri helt det samme.

    Ønsker deg en fin ukeslutt
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  12. flott bilde av Nidaros,har vert på toppen der,
    Det var nok en mening att det,ikke vart noen tur på Utøya,føler med dere,det var en trist dag.
    Ønsker deg en riktig God Helg.KLEM:)))

    SvarSlett
  13. Flott bilde og nydelig vær. Det du forteller er skjebnen. Ha en fin fredag.

    SvarSlett
  14. jeg har ingen tro på tilfeldigheter.. det skjer det som skal skje.. alt har en mening og alt har sin tid.. det kan være vanskelig å se det i øyeblikket.. gjennom tårer eller smerter.. men det kommer en dag da vi sier.. å ja.. det var slik det hang sammen : )

    derfor skal vi nyte øyeblikkene.. som her.. de minner oss om hvorfor vi skal være takknemlig..

    nydelige bilder !

    fin helg til deg

    SvarSlett
  15. Ja det gjør jeg og.
    Flott bilde.

    SvarSlett
  16. Hei Unn, takk for hyggeleg kommentar på bloggen min. Du har valdig mange flotte bilete på bloggen din, og no har eg lagt deg til på lista di. God helg.

    SvarSlett
  17. Flott bilde. Det hørtes utrolig tøft ut. Ha en fin dag. klem Hege

    SvarSlett