onsdag 21. mars 2012

Nå bare venter jeg på...

...at trepeonen skal komme, for den står 
i knopp her ute...det er spennende tider vi
går i møte...for oss hagegale...Og er det
ikke knopp eller blomst i hagen, hender det
at vi har et par Mårbacka inne i kjøkkenkarmen.









Trepeonen kjøpte jeg i Sverige i påsken
i fjor, samt de to pelargonene da...De gamle
døde for meg og jeg måtte kjøpe et par,
for er det noe jeg  ha, så er det
Mårbacka...I år har en kommet tilbake, og den
skal jeg lage flere stiklinger av, så det skal
nok gå greit.

KLEM til alle som er innom og besøker meg her,
jeg blir nesten rørt når jeg tenker på dere...


4 kommentarer:

  1. Aldeles herlige bilder! Blir helt hensatt til min Bestemors hus av alle disse idylliske bildene. For en halling som så vidt får påskeliljene til å overleve ute, var dette ekstra trivelig å se:)Forstår godt at du gleder deg til blomsterprakten igjen åpner seg. Ha en fin kveld
    Klem Tove

    SvarSlett
  2. Nydlige trepeon!
    Og herlige Mårbacka,jeg har flere av dem,de er et must,men mine blomstrer ikke nå da!

    SvarSlett
  3. Herlige bilder. Jeg og må ha Mårbacka, nydelige. Ha en flott dag.

    SvarSlett
  4. Mårbacka eller ei...syns at du er flink med alt som ligger i kategori hage.
    Ha en fin kveld.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett