torsdag 8. mars 2012

Dagens blomst...

...er ranunkler. De er
blitt kjent for å være populære 
hos bloggere, da særlig interiørbloggere.
Og som dem synes også jeg at ranunkelen er
n y d e l i g!



Jeg fikk dessverre ikke tak i den fargen
jeg ønsket, men det er vakkert endå! Jeg
har satt dem rundt på kjøkken og stue.



I og med at fargene var så forskjellige,
måtte jeg dele på dem i små vaser,
sånn at det står forskjellige, høye og lave
og smiler til oss her i snøværet.




Den lille søta rosa får også avslutte mitt
 innlegg i dag, og jeg ønsker alle en fin dag inne.
Det er i hvert fall surt ute (vind) og snøvær her
hos oss i dag...da er det godt
å ha en vakker ranunkel å hvile øynene på!

  

1 kommentar:

  1. Vakre blomster disse ranuklene...og du har jo dekorert så vakkert så!
    Ha en god kveld, Unn.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett