søndag 4. mars 2012

Herlig med nytt heklearbeide...

For noen dager siden startet jeg
med en heklepute jeg skal gi bort, den er
ikke spesielt original, men man kan jo variere en
del med runde puter...Smale striper, brede striper, og så
 blir puta personlig likevel.








I tillegg har jeg tenkt å pynte med noen små
blomster jeg har heklet, og da er det ikke godt å si
hvordan den blir seende ut. Blomstene kan man
hekle i de farger man vil, og det er jo individuelt hvor 
mange blomster man velger å bruke som
dekorasjon.
Puta vil få et eget innlegg når den er ferdig.

Vil anbefale denne vakre boken av
Lesley Stanfield, "100 flowers to knit & crochet".

God søndag!

7 kommentarer:

  1. Det blir ei skikkelig gladpute, og det er det virkelig tida for!
    Ha en superduper søndag videre, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  2. Puten blir kjempefin nå til våren, herlige farger. Ha en fin søndag.

    SvarSlett
  3. Selv kan jeg ikke hekle, så jeg er veldig imponert over dem som kan dette håndarbeidet! Veldig behandlige farger du bruker og puta ser ut til å bli veldig fin!

    SvarSlett
  4. Syns at puta de ble supersøt...med de fine fargene og blomstene som pyntet opp!
    Ha en riktig så god kveld, Unn!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  5. Fine farger. Nå skal jeg gjøre ferdig egg nr fem fra boken til strikkeguttene fra Valdres. Da tror jeg at det er på tide å gjøre litt andre ting. Male en vegg, kanskje.......... Klem Grethe

    SvarSlett
  6. Herlige farger og med din kreative tuch...berre lekkert:)
    Ønsker deg en fin nu uke:)

    SvarSlett