søndag 25. mars 2012

Romantikk på kjøkkenet...

Nå som våren ser ut til å være i anmarsj, blir i hvert fall jeg litt romantisk og lys til sinns. Jeg har pyntet hylla på kjøkkenet, det er fristende med litt blomster og farger, og en liten dæsj blonde...






Ellers har jeg hatt en bloggfri weekend, noe som
har vært deilig. Noen ganger trenger man en pause, og
det gjør godt. Men, etter et par dager er man i gang igjen. Takk til Hanne for medlemskap i VI! Jeg setter veldig stor pris på fellesskapet der.

Klem fra


5 kommentarer:

  1. Så mange fine ting du hadde, og skikkelig romantisk!..gir en koselig atmosfære;)
    Godt med off-net av og til;)
    Ha en god søndagskveld, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  2. Hei Unn:)...så flott hylle!...jeg syns det er supert med blonder og de fine boksene dine...likte jeg veldig godt:))
    Ønsker deg en fin ny uke...skal kikke inn til Hanne:))

    SvarSlett
  3. Himla så mange nydelige ting du hadde der! Så søte og romantiske rosebokser i alle valører!
    Deilig å slippe nett i helgene...jeg legger (nesten alltid) inn siste innlegg på torsdager...det er godt!
    Nyt den nye vårlige uken.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  4. Oj så utrolig koselig du har det på kjøkkenet! Så mye vakkert porselen du har, helt nydelig! Og de boksene var jo bare helskjønne:) Så gøy ar du deler disse bildene med oss:) Veldig kjekt å få se hvordan du har det:) Ønsker deg en kjempefin ny uke. God klem fra Ellen.

    SvarSlett
  5. Så flott du har det! Elsker boksene.
    Bra med litt fri ja. Har nesten ikke vært på nettet i helgen jeg heller. Deilig å kose seg ute. Ha en fin uke
    klem hege

    SvarSlett