mandag 12. mars 2012

Blomster inne, blomster ute

Nå som det enda er tidlig vår, kan man
kose seg med bilder fra fjoråret... Blomstermotiver
som gir en aldri så liten vitamininnsprøytning
mens vi venter, enten inne eller ute, på 
varmen og utelivet!



En lampe jeg kjøpte på et loppemarked en gang, et lite skap
jeg kjøpte på auksjon, og som jeg har malt i yndlingsfargen
 turkis...og en fransk rosevase jeg kjøpte på Ebay.



Peoner er et vakkert syn i hagen, disse er fra 2011...




Porselensskrinet er også fransk, kjøpt på Ebay...



Og til slutt blomsterpynt fra Mester Grønn
...det er alltid vakkert med blomster på bordet!
Vi blogges igjen.
KLEM

5 kommentarer:

  1. Sannelig godt å se litt sommerlige bilder! Ååå, hvor jeg gleder meg!
    Nyt vårlufta, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  2. Så mye vakkert! nydelig å se :) Så vakkert det lille turkise skape ditt. Gleeeder meg til peon sesong! Klem Ellen

    SvarSlett
  3. Koselige sommerlige bilder. Glder meg til Peonene begyynner å blomstre :-)

    SvarSlett
  4. Gode billeder. Smukke blomster og fin lampe.
    Tak for kigget.
    Ha` en god dag.

    SvarSlett
  5. Hei:) Koselig blogg du har, fine bilder! Kommer gjerne igjen for her var det hyggelig å være ;) Legger meg til som følger... Anita

    SvarSlett