fredag 30. mars 2012

Dagens svake rosaskjær

Er ikke pudderrosa en trendfarge
i år??? Naturen er i såfall veldig med på notene.
Min daglige morgenhimmel, 
som et bakteppe til trollskogen, var
 i dag svak, svak rosa.


Fuglene har tømt kokosnøtta, så det må
bli en ny til de små knøttene, meisene og
svarttrosten. Kanskje dukker det opp andre
også. Vi bruker ha ekorn på besøk,
der nøtter og frø henger.




Jeg synes selv det uklare bildet ble 
litt tøft da jeg redigerte det, i hvert fall
er fargen på plass. Nå skinner sola fra
klar himmel, det blir nok en fin dag.


3 kommentarer:

  1. Nydelig pudderrosa himmel, Unn:)
    Det er så trivelig å se fuglene forsyne seg fra nøtter og frø:) Det gir indre ro for meg iallefall:)
    God påske til deg:)
    klem Trine:)

    SvarSlett
  2. Kjempe fin himmel! Tyder på at du vår en flott dag! Jeg har også sol i dag, men det blåser og det gjør at det blir så kaldt!

    Ha en fin fredag.

    SvarSlett
  3. Veldig vakkert er det. Pudderosa har alltid vært min farge. Ha en fin fredag.

    SvarSlett