mandag 19. mars 2012

Mandagstema hos Helene @ 32 @

Ettersom solen skinner mer og mer,
(skjønt det har haglet i et skikkelig ruskevær i natt)
løper jeg rundt og tar flere og flere bilder av
de vakreste krokus i ulike fargekombinasjoner.
Dette er mitt bidrag til mandagstema denne uken.
B for blåstripete krokus...





Dette er mitt andre innlegg med krokusbilder
i løpet av få dager, så det
blir litt gjentagelse her. Men det er jo vår i
luften om dagen, og da blir man vel litt tussete...
Og for dere som ikke har sett krokusen ennå,
håper jeg bildene kan være til inspirasjon
og ikke irritasjon... :)

Fin uke til alle som besøker
bloggen min!
Flere bidrag ser du ved å trykke HER

13 kommentarer:

  1. Bare, Bare, Bare til inspirasjon! Nydelige krokus! Når den kommer hos oss er dere fri!;) -Margit-

    SvarSlett
  2. Jeg kjenner at jeg lengter til våren når jeg ser disse kjempefine krokusbildene dine! I dag er det ikke mye som minner om vår hos oss, for vi har fått snø i natt.

    Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke!:)

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder va krokus, Unn:) Her var det vår på lørdag, men så kom det 30 cm snø;( Krokusene er borte igjen her nå.

    Fin uke til deg fra Trine:)Klem

    SvarSlett
  4. Krokusen e ein kjempefine vårblomst og eg blir ikkje leie den så fort akkurat. Eg har bara planta kvite og lilla krokusar i år, men må kjøpa meg flere fargar ser eg.

    Super blogg og bilder du har.

    Ha ein fine mandag.

    SvarSlett
  5. Crocus er en herlig vårblomst, kjempefine bilder du har tatt.
    Ha en fin uke :-)

    SvarSlett
  6. Fint og godt valg til temaet.

    SvarSlett
  7. Nydelige krokus...og de blå er sååå skjønn! Fint bidrag!
    Ha en skjønn kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  8. Kjempe fine krokus!

    Ønsker deg en fin kveld.

    SvarSlett
  9. Blir aldri for my krokus.
    Bra Bidrag.

    SvarSlett
  10. gleder meg til å se en av disse stikke hodet frem.. en gang i neste mnd : ))

    nydelige bilder ! ha en fin dag.. klæm fra mæ

    SvarSlett
  11. Nydelige bilder av krokus ,til høsten skal eg plante fleire sorter kanskje ha ett bed med bare løkplanter
    Haen fin helg:)))

    SvarSlett