tirsdag 6. mars 2012

Jippi! Dette er meg...



Det er fem ting som beskriver meg
og hjemmet mitt;
KUNST
BØKER 
NOSTALGI
SHABBYROMANTISK BOHEM MIX
HAGE



Jeg er ikke av den pirkete sorten, kan man si...jeg
liker hjem som ser brukt ut og der ikke alt
står linet opp helt perfekt, derav bohemen...Hvis
dere tar en titt på bildet under, skjønner dere
hva jeg mener... 


...noen bøker, magasiner, en bolle med sysaker og en meter!!! Hva i all verden gjør den der? Jo, den er faktisk en del av interiøret mitt akkurat i dag...




Kunst er en like naturlig del av meg
som mine gener - jeg har det i blodet. 
Derav kunsten og det romantiske.



Og bøker er også meg, de har alltid vært
en del av hjemmene mine fra jeg var nyfødt...
Jeg simpelthen elsker bøker...og Manokoppene
til Kähler. Det er rom for også litt moderne hos meg,
selv om jeg ikke på noen måte kan kalles
moderne...




Og så, til slutt, det nostalgiske. Jeg greier
meg ikke foruten...Jeg er så glad i alt 
det gamle jeg har arvet etter farmor, oldemor og
 bestemor...



Og hagen fikk jeg øynene opp for 
i voksen alder, så det er liksom min bonus!
Vidunderlige tulipaner fra våren 2011.

GOD TIRSDAG
til alle som følger meg!















2 kommentarer:

  1. Du har det vakket hos deg! Jeg elsker stilen din :)Skikkelig bohem med en blanding av nostalgi,Nydelig synes jeg :) Veldig god energi i bildene hos deg. God klem fra meg:)

    SvarSlett
  2. Det skulle selfølgelig stå vakkert ;)

    SvarSlett