søndag 18. mars 2012

Roser er pent...

I går gikk turen til frisøren. Jeg hadde irritert
meg over en lang lugg som hang og slang hit og dit - over nesa. I tillegg hadde jeg flytta tunge møbler tidligere
i uka, og gjort rent både foran og bak...Hybelkaniner
måtte bøte med døden, og lufta ble fylt av 
grønnsåpelukt.






Og, etter at jeg hadde slappet av 
i en eim av hårstue, dro jeg innom Mester Grønn på veien hjem (det var nøye planlagt, hihi)...Jeg 
lengtet etter friske blomster i huset. Det var
ingen lyse ranunkler å se, så det endte med
roser i stedenfor, de var i de perfekte
farger, og jeg var fornøyd...Sammen med oldemor
og et gammelt brudebilde av farmor og
farfar ble det litt stemning over bildene.

God søndag kjære venner,
jeg setter så stor pris på hver eneste en av dere!
   


4 kommentarer:

  1. Enig med deg; roser ER pent!!
    Er veldig glad i avskårne blomster, og ranukler er jo bare ELSK!
    Ha en finfin søndag!
    klem, Janni:)

    SvarSlett
  2. Superfine roser!!!!
    Så effektiv du har vært!! Deilig med rent hus:-)))
    Fin søndag videre!!
    Klem

    SvarSlett
  3. Denne hadde du jo fortjent etter all jobb i heimen! Nydelige roser du fikk med deg hjem!
    Ha ei riktig så "ren" ny uke!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett