fredag 6. juli 2012

Blir du med?

Her er nemlig dagens hagerunde!
Lavendel og roser er en fin
kombinasjon, synes jeg. Derfor har jeg
en del av det i min lille hage. Lavendelen har 
vokst seg stor og står nå i blomst som aldri før.

Peoner er også en favoritt i hagen

Queen of Sweden...

Schnewittchen vokser og gror sammen med Astrid Lindgren, den til
høyre vet jeg ikke navnet på

Den hvite peonen er både vakker og morsom, full av "frynser"
Rosen til høyre skulle jeg gjerne visst navnet på...en Austinrose


Dette var dagens hagetur, bildene ble tatt rett før regnet
kom, så jeg var heldig. Men litt hell må en jo ha inni mellom!

God helg til alle venner som stikker innom,

3 kommentarer:

  1. Takk for hageturen :) Flotte blomster! Roser ER roser - nydelige, men den hvite peonen var helt skjønn :)
    God helg!!

    SvarSlett
  2. Å så fint du har det i hagen ,lavendel og rosa roser blir en nydelig fargekombinasjon.

    God helg , Maritklem.

    SvarSlett
  3. Kjekt å vere med på hagevandring:)
    Koseleg at du vil følge bloggen min, og eg håpar du vil finne litt inspirasjon inne hos meg:)

    SvarSlett