tirsdag 10. juli 2012

Noe som aldri går av moten...

...hos meg, er kombinasjonen roser og lavendel.
Heller ikke går det en sommer uten at jeg
har Million bells i kassene. De er både herdige og
frodige, og tåler en tørn...






Her har jeg alle fargefavorittene mine samlet
i kasser og bed, lavendel - og koboltblått, rosa og
 karmasinrødt, ispedd litt hvitt.

Dagen i dag har gått med til litt
"styling" i min datters hage, ha-ha, som kommer hjem med
familien fra ferie i Frankrike på onsdag. Hun vet litt,
men aner jo ikke hvordan det ser ut... Så det blir 
spennende å høre hva hun synes om mors lille
krumspring. Men jeg hadde det i hvert fall gøy,
det er sikkert, selv om ikke ryggen var helt god etterpå.

Takk til alle mine fine lesere og følgere!



3 kommentarer:

  1. Hun blir sikkert glad, det ser nydelig ut. Lavendel og roser, herlig.

    SvarSlett
  2. Roser og lavendel er bare så vakkert i sammen! Du har veldig mye fint i hagen din :-)

    SvarSlett
  3. Jeg elsker roser og lavendel:DDDD Jeg har mange Roser, og noe lavendel. Men jeg må ha mer. Og så er jeg lei meg for at jeg ikke fikk sådd ringblomster, for de er jeg også glad i. ha en flott sommer. klem Byfrua

    SvarSlett