mandag 16. juli 2012

En sann venn i hagen


Røllik er en kanskje noe underskattet plante i hagen...Men
jeg elsker den. Foreløpig har jeg tre typer, en rød, en ferskenfarget og en
gul. Den siste er eldst, og den begynner å bli ganske
så høy, nesten som et lite tre i hagen. De er utrolig
dekorative, og jeg anbefaler alle med stor hage
å ha noen slike flotte rølliker. 








Vi blogges igjen, gatene er nesten folketomme, da jeg kjørte
til legen på morgenen i dag, var jeg alene i en av de
mest trafikkerte rundkjøringene. Ikke til å tro!Så det 
er tydelig at det er fellesferie om dagen.

Fin uke til dere som er hjemme og blogger!

3 kommentarer:

  1. Rylliker er kjempeflotte! Veldig fine farger på dine. Og så frodige!
    De veldig lette å få til fra frø:) De fleste jeg har er frøsådd, men her om dagen kjøpte jeg med meg en vakker lysegul fra et plantesenter, den er plantet i mitt gul hvite bed:)
    God tirsdag til deg Unn:) Klem Ellen

    SvarSlett
  2. Hei Unn, er så enig med deg ang disse blomstene. De vokste villt overalt på gården hvor jeg vokste opp, oransje og hvit. Leser forresten bloggen din flere ganger i uken og koser meg med alle de flotte hagebildene, ha en flott dag, klem Pam

    SvarSlett