tirsdag 17. juli 2012

Ny i familien...

Denne gamle krukka var en gang en jordbærpotte, men 
i år ville den ikke mer, og jeg satte den midt i et bed, som en skulptur.
Den har i hvert fall patina, og rundt den er The Fairy på full fart.
Jeg plantet en del av dem en gang, som bunndekkere. 
De er så villige...og fulle av roser.




  
Noen som er ny i hagefamilien min, er denne Scabiosaen. 
Den er så vakker, blåfargen er nesten lys lavendel, den er
som en liten juvel der den står, og jeg er veldig glad 
for at jeg kjøpte to stk.


  


Og så tok jeg noen andre rosebilder, med det samme jeg
var ute på dagens morgenvandring i hagen, det er den beste turen på
hele dagen. Stille, de fleste er på jobb eller ferie, i dag er det
nydelig vær...livet er bare herlig.

Min kjære har lovt å grille, og det
er han god på. Noe godt blir det i alle fall!
Nyt dagen!

1 kommentar: