fredag 27. juli 2012

Kronprinsesse Mary er praktfull

Nå er jeg vel hjemme fra noen nydelige dager i Stockholm.
Sommeren var på sitt beste...litt småskyet den første dagen, men 
så kom sola, og det har vært varmt og nydelig. Noen bilder kommer etter
hvert...Men det viktigste var at ingen av oss ble syke, vi var
alle fire i toppform...og da jeg kom hjem sto
blomstene frodigere enn da jeg dro. The Fairy er
virkelig fantastisk om dagen...og kronprinsesse Mary
har startet blomstringen. 

Kronprinsesse Mary, lys, lys kremgul

Kronprinsesse Mary

The Fairy
The Fairy i full knopp

...den blomstrer villig vekk...


Og for første gang har jeg Fuchsia, det har liksom aldri vært "min" blomst...

...den vokser seg fin og er såå vakker
 Borte er bra, men hjemme best...selv om båtturene var herlige, 
og det er himmelvid forskjell mellom antall butikker i for
eks Oslo og Stockholm, noe som var populært hos de unge damene
jeg hadde med...er det alltid godt å vende nesa hjem igjen.

Nå er det duket for åpningsseremoni i London,
selv om jeg ikke kommer til å se særlig ofte, er det utrolig hvor
mye man får heklet og dandert mens man ser på TV! Det
er jo superbra. 
God helg alle sammen!



9 kommentarer:

  1. Den kronprinsesse Mary var nydelig! Er det en dansk rose?

    SvarSlett
  2. Roser er SÅ vakkert!

    Godt dokke har fått kosa dokke :-)

    God helg klem

    SvarSlett
  3. Skjønne bilder. Jeg hadde masse fine fuksia før jeg flyttet ut her med kysten. De likte ikke vinden her. Ja, sant det er godt å komme hjem igjen fra ferie. Ha en fin OL kveld.

    SvarSlett
  4. Jeg kom bare lige forbi.
    Smukke blomster.
    Tak for kigget.
    Ha´ en dejlig aften.

    SvarSlett
  5. Ingen sak når man kommer hjem til slike nydelig roser!

    Ønsker deg en fin sommerkveld! Klem Vivi

    SvarSlett
  6. Å så fine roser og blomster og jeg må jo gi fotografen ros også ,,nydelige bilder Unn,,

    Ha en fin Lørdag , Maritklem.

    SvarSlett
  7. Så flotte bilder av vakre blomster.
    Forstår godt at dette er ditt sommerparadis :)
    Stockholm er en flott by, tror ikke det går ann å bli lei. Den byr på så mye :)
    Ha en fin helg videre!
    Klem

    SvarSlett
  8. Åååååå så vakker kronprinsesse Mary er i sin kremhvite drakt :))
    Og nydelige var jo selvfølgelig de andre blomstene også :)
    Ønsker deg en fin helg
    KLem

    SvarSlett
  9. Nydelige roser Unn!
    Hyggelig tur til Sverige for deg også:))
    Så godt å komme litt bort..og en trenger ikke reise så langt:)
    Ønsker deg en fin kveld Unn:))

    SvarSlett