søndag 8. juli 2012

GUL JUNI...

Her fortsetter jeg min lille
temareise...hehe, i dag med gul juni. I tillegg
tar jeg med noen bilder fra i går, Eden full av regndråper...jeg
var ute med barnebarna, og da vi kom tilbake hit, løp
jeg inn etter kamera og fikk 
tatt noen bilder med dråper, som jeg synes er så vakkert.





En velkjent hagepersonlighet sa en gang, at
det viktigste i en hage, er vann, vann, og vann. Så
det sommerlige regnet som kom i går, var så
godt for hagen.
Aldri så gærn't at det ikke er godt for noe!

Fin søndag til dere alle!

3 kommentarer:

  1. Nydelige bilder!Så flott gul kollasj,ja du har virkelig mye fint i hagen din!Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  2. Nydelige blomster med regndråper på. Blomstene blir ekstra fine da synes jeg. Ha en fortsatt fin søndag. Klem fra Marit

    SvarSlett
  3. Skønne blomster - smuk collage.
    Nydelse at kigge på!

    :-) Dorthe

    SvarSlett