søndag 12. juni 2011

Åååh så deilig med en duggfrisk morgen


Det er alltid ekstra fint lys om morgenen, altså fotolys...Derfor er det fristende å ta en titt på hagen tidlig på dagen.


I dag våknet jeg til nydelig vær, bortsett fra at det var en del vind. Men ellers var jeg veldig fornøyd da skydekket sprakk opp og solstrålene kilte seg inn mellom busker og kratt.


Det var bare å gå ut med fotoapparatet og finne noen bra motiver. 




Jeg elsker klematis...jeg vet ikke hvor mange jeg har hatt gjennom årene, men det er ikke få...Den siste er den rosa på øverste bildene, den har to doble blomster, mens resten er enkle...Den er ganske morsom, da.  Og det skal bli gøy å se hvordan den utvikler seg...

Fortsatt god pinse til dere alle!

2 kommentarer:

  1. Kjempefine bilder. Gleder meg til min klematis kommer i blomst. Plantet i år, så jeg vet ikke om det kommer blomster første året. Den vokser i alle fall.

    Klem

    SvarSlett