torsdag 9. juni 2011

Svartsurbær

Ved uteplassen på forsiden av huset har jeg plantet en busk jeg ikke kjente fra før.



Den har noen gule, vakre blomster som sitter på blader av rødt. Og det er en villig
busk. Den har vokst seg stor og fin...


Busken er veldig flott hvis man vil være usjenert og ha en plass for seg selv...


Dette uterommet har sola til den forsvinner i horisonten, og det setter jeg uendelig pris på! Og busken med de gule blomstene vokser både i høyden og bredden, og jeg tenker at jeg må stusse den litt om ikke alt for lenge. Men blomstene må vel falle før jeg gjør noe med den.


Det er mye å glede seg over, små glimt av hverdagslykke og som atpåtil er helt gratis!


4 kommentarer:

  1. Så artige blomster det var på busken!
    Ja, kanskje lurt å vente med saksa til busken har blomstret ferdig
    Ha en fin kveld!

    Heleneklem

    SvarSlett
  2. Flott busk med søte blomster ja ,det er fint å kunne lage seg en sjerm av blomster og grønt for det er godt å kunne gjemme seg litt vekk noen ganger.
    Ha en fin kveld , Marit.

    SvarSlett
  3. Takk for kos ord hos meg. Flotte bilder hos deg.

    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  4. Vi kjøpte hus i høst og har samme busken i hagen... har du funnet ut hva det er? Jeg har ikke peiling, og har spurt noen men ingen har kunnet hjelpe meg så langt!

    SvarSlett