tirsdag 21. juni 2011

DU STORE MIN - min stil?

Ja, nå står ikke verda til påske!
I går fikk jeg meg litt av en ahaopplevelse, da jeg testet "min stil", haha. Jeg tror fortsatt at jeg er den jeg er, altså, men
det var litt artig også da.

Foto: Bohemian chic

Jeg oppfatter meg nå selv som litt sånn avslappa i stilen,
 og håper også det er tilfelle, for bildet over beskriver meg litt, mye kunst og bildevegger og en smule tekstiler...

 Foto: Bohemian chic
Jeg liker også farger veldig godt, selvom blått (bildet) ikke
er min yndlingsfarge. Så jeg satte i gang med denne testen, klikka og merket av bokser i vilden sky, og var
egentlig kjempefornøyd med meg selv,
inntil resultatet kom...
Foto: Google
...for jeg er altså en blanding av "Modern elegance" og "Eclectic french". Du stooore min! Jo minsann, man kan få seg en støkk i livet. For jeg har jo oppfattet meg selv som rimelig avslappa, må vite. Men jeg tenker at denne testen er litt sånn at man liker bare detaljer i bildene, ikke alt, og da blir det ikke lett å sette
mennesker i en eksakt bås.

Testen, som jeg fant hos Mamsens hus kan dere finne HER.
Lykke til,
klem Tintin

3 kommentarer:

  1. gosj, så herlige bilder du har funnet. Har du en link hvor jeg kan finne flere av disse herlighetene.? Jeg tok en sånn test her om dagen, og endte opp med noe cotage greier. Jaha, tenkte jeg, tømmer på veggene og kuskinn på gulvet....ehhhhhh, javel, he-he, likte nå bildene dine her jeg da. Føler vell at det er mer meg:DDDD Klemz Grethe

    SvarSlett
  2. Hei!
    Kom tilfeldig innom bloggen din.Kjempekoselig. Så mange fine blomsterbilder du har-elsker blomster:)
    Legger deg til som følger, så finner jeg deg igjen:)
    Hilsen Nina (ninasskatter)

    SvarSlett
  3. Måtte jo ta testen jeg også. Og det ble sånn stil jeg trodde jeg hadde, men det var jo litt gøy likevel, når første settning er; Loppemarked? hehe, ja takk. Jeg har en blanding av nytt og loppemarked hjemme hos meg!

    SvarSlett