mandag 6. juni 2011

Blomster inne - blomster ute


Hagen betyr veldig mye for meg på sommeren. Den gir meg ro, skjønnhet, mentalhygiene, fysisk velbefinnende. Den er en viktig del av mitt uterom.



Ved hjelp av grusganger er hagen delt i flere rom, grus er valgt fordi jeg synes det passer best til vårt gamle hus, som er fra 1915.
  

Det har kommet en del regn i dag, og den herlige luften som kommer etter regnet er vidunderlig! Jeg måtte ut og plukke blomster inn!






Og fuglene fikk nytt regnvann...da skyfallet kom...og jeg slapp å vanne! 

2 kommentarer:

  1. Hei! Hyggelig at det er fler enn meg som var glad for regnet! Enig med deg.. herlige dufter i hagen etter et skybrudd:o) Vi har hatt vindstille og behagelig temp. tross regnet!

    Ha en fin Tirsdag!
    Helene

    SvarSlett
  2. For en nydelig hage du har - liker at det er så frodig. Håper å få til det samme i min hage når den en gang vokser til :)

    SvarSlett